Anyaként egyre kevesebb a lelki erőd, hogy helyt állj a mindennapjaidban?

396081395_2719910331483590_4298835527724594459_n.jpg

  • Anyaként egyre kevesebb a lelki erőd, hogy helyt állj a mindennapjaidban?
  • Nem érzed jól magad a bőrödben?
  • Mint ha más életét élnéd?
  • Kevésbé van türelmed a gyerekeidhez, a párodhoz és nehezen találod meg a hangot velük?
  • Nem tudod megélni a nőiességedet?

 

Ha a válaszod igen, akkor tudd, hogy ezután rád helyezem a fókuszomat, és neked segítek abban hogyan érvényesülj magabiztos nőként, hogy egyszerre legyél boldog Anya és boldog Nő❗️

Hogyan tudsz velem együtt dolgozni❓

Miért döntöttem így❓

Kiderül ebből a posztból❗️

😌 Ha Anya vagy, akkor Te is érzed, hogy rengeteg szerepben kell helyt állnod: anya, feleség, dolgozó nő, barát és még sorolhatnám.

🌈 Mindezek mellett biztosan szeretnéd, hogy Te és a családod mindennapjai is kiegyensúlyozottak, békések legyenek. Vágysz arra, hogy Te is boldog Anya és boldog Nő legyél.

Coachként és anyaként hiszek abban, hogy az első helyen Neked kell állnod❗ Ahogy a repülőn a oxigénmaszkot is önmagadnak kell elsőnek feltenned és ezt követően a gyermekedre, így a mindennapi életben is neked kell az első helyen lenned.

😌☯️ Ha te nem vagy egyensúlyban, azt megérzi a gyermeked és a párod is.

✨ Az elmúlt években több mint 150 emberrel kb. 800 órát dolgoztam együtt valamilyen formában. Azzal, hogy ennyire szorosan dolgoztam együtt az ügyfelekkel, egyedülálló tapasztalatra tettem szert.

Több előadást tartottam különböző témákban, mint stresszkezelés, párkapcsolat javítása, önbizalom és önismeret erősítése, nőiesség témában: Istennő workshop és Teljesedj ki Nőként, hozd ki magadból és az életedből a legtöbbet!

✨👠🤗 Úgy döntöttem, hogy a szaktudásomat ezután lézerpontosan egy területre fókuszálom, az Anyákra, hogy az eddigieknél is látványosabb eredményeket érjek el az ügyfeleimmel.

💦 Holisztikus szemlélettel, átfogó módon támogatom ezután az Anyákat abban, hogy megteremtsék azt a lelki erőt, ami segít kijönni a boldogtalan anyai szerepből, magabiztos önértékeléssel, határhúzással, képviselni tudják saját magukat az életük területein és mellette jobban megéljék a nőiességüket és ezt a párjuk garantáltan észre fogja venni.

Miért pont az Anyákat támogatom❓

Az elmúlt években a hozzám érkező legtöbb ügyfél Anya volt, aki szinte ugyanazokkal a behatárolt problémákkal küzdött.

⚓️ Ha egy édesanyával beszélgetek, már félmondatokból megértem a kihívásait, elakadásait. Ismerem, hogy milyen nehéz lelkifurdalás nélkül egyszerre Anyának is lenni és helytállni a munka világában. Tudom milyen buktatók vannak ezen az úton: kishitűség, bizonytalanság, szorongás, rossz időbeosztás, stressz, önszabotáló hiedelmek, megfelelési kényszer, állandó készenlét, kimerültség. Tudom milyen az, amikor az Anyák nem tudják megélni a nőiességüket.

😌 Továbbá azt is tudom, hogy az Anyák mennyire túlterheltek ahhoz, hogy egyedül megtalálják a kiutat ebből a helyzetből.

Ezt én is megtapasztaltam mivel:
🌸 én is anya vagyok, van egy 27 éves fiam
🌸 feleség is vagyok, 29 éve boldog házasságban élek
🌸 vállalkozó is vagyok

Végig mentem én is ezen az úton, kismillió hasonló problémával kellett nekem is megküzdenem az életem minden területén. Ahhoz, hogy boldog Anya és boldog Nő legyek, megtanultam és kipróbáltam számos technikát, rengeteget tapasztaltam és ezután kidolgoztam és a mindennapokban használok és oktatok egy egyedi módszertant.

👗✨👠 Egy rendkívüli lehetőségre nyitok most ajtót neked. Ahhoz a módszertanhoz kapsz hozzáférést, ami engem is hozzásegített ahhoz, hogy egyszerre legyek boldog Anya és boldog nő. Ráadásul strukturáltan, rád szabva. Ismersz más ilyen lehetőséget? (Én nem.)

🌈 A folytatásban úgy tudsz velem együtt dolgozni, hogy írsz nekem a boldogabbelet@gmail.com és megírod, hogy ÉRDEKEL a lehetőség. Ezután felmérem, hogy érdemes-e becsatlakoznod a legfrissebb, Anya Balance névre hallgató együttműködésbe.

Ha fent vagy az email listámon, akkor már hétfőn kaptál róla emailt: egy magasszintű programot hoztam létre, melynek keretében már most több ügyféllel dolgozok együtt. A helyek korlátozottak, folyamatosan telnek, a bejutás előszűrés alapján történik, tehát nem dolgozom együtt minden jelentkezővel.

📌 Ne várj a kapcsolatfelvétellel, mert limitáltak a helyek. Fontos számomra a minőség ezért egyidejűleg maximum 8 személlyel tudok együtt dolgozni és már vannak személyek, akik ebben programban vesznek részt.

Mi az, amire ezután számíthatsz, ha követsz engem❓

🎯 Ha az a célod, hogy BOLDOG ANYA és BOLDOG NŐ legyél. Rengeteg kifejezetten rád szabott tanítással foglak elhalmozni itt a blogon.

Hajrá!

Kriszti 🌸
Life coach
ÉFT tanácsadó
Gyerek coach

Anya Balance csomag