PÁR GONDOLAT MAGAMRÓL ...

jad_5574kicsi.jpg

Csáki Krisztina vagyok,

Anya vagyok, van egy 27 éves fiam.

Feleség vagyok, 30 éve boldog házasságban élek.

Vállalkozó is vagyok és sok minden más is.

Boldog vagyok. Szeretek és tudok segíteni másokon.

Jó érzéssel tölt el, ha egy másik ember boldogságát elősegítem.

Lehet jobban élni, boldogabban, de ebben munka van!

Emiatt vagyok itt, hogy segítsek Neked, és minél több anyának, hogy Boldog Anya és Boldog Nő legyél.

Hiszek benned, akkor is, amikor Te nem.

… de akkor tudunk adni, ha van miből. Egy kimerült, kiégett, fásult anya kevesebbet tud adni, mint egy kiegyensúlyozott, magabiztos anya.Első végzettségem: okleveles közgazdász.

2011-ben megtanultam az ÉFT-t (érzelmi felszabadítás technika)  amit az eddigi életem különböző élet szakaszainak még boldogabbá tételére használtam és használom a mai napig.

Az ÉFT mellett Life Coachingreikit, indiai fejmasszázst, valamint Access Barst is megtanultam és kezeléseket végzek. Egy éven keresztül betekintést nyertem a természetgyógyászatba is.

És a gyerekeknek is tudok segíteni gyerek és ifjúsági coachinggal.

 2019 végén úgy döntöttem, hogy segítek az embereknek, hogy boldogabban és sikeresebben éljék az életüket.

Amire számíthatsz: szakmai alaposság, diszkréció, bizalmi légkör, precizitás, egyénre szabott megoldások, magas fokú empátia, minőség.

Az ügyfelek nem terápiára jönnek hozzám, hanem egy megoldásfókuszú beszélgetésre, ahol partneri viszonyban dolgozunk együtt.

 

Mit mondtak mások rólam:

 „Kriszta egy nagyon kedves személyiség, a belőle áradó nyugalommal máris emeli azt, aki belép hozzá.”

” Olyan nyugodt, megnyugtató a hangod!”

” Ha csak megjelensz egy eseményen, egy társaságba a jelenléteddel emeled az embereket.”

” Nagyon jó a közeledbe lenni. Nagyon hamar felépíted a bizalmat és csak azt veszem észre magamon, hogy már mondom is neked a nehézségeimet amiért jöttem hozzád.”

 Személyes küldetésem,

hogy támogassalak abban, hogy a mindennapjaidból és életedből kihozd, amit csak lehet, anélkül, hogy kizsigerelnéd saját magadat.

A harmónia, önbizalom, kisugárzás és nőiesség mind olyan fogalmak, melyeket szinte minden Anya, minden nő el akar érni.

Vágyik rá, hiszen mindenki boldog akar lenni és teljes életet szeretne élni.

Anyának lenni nehéz dolog.

Jó anyának lenni még nehezebb.

Boldog anyának, Boldog Nőnek lenni sem egyszerű, ebben munka van, de nagyon megéri!

A mai rohanó világunkban, amikor rengeteg szerepben kell nőként helyt állnunk, szinte mindig mi vagyunk a listánk utolsó helyén.

Hiszek abban, hogy ha egy Anya rendben van, akkor a gyermeke, a párja is megérzi és ez kihat az egész családra. Ahhoz viszont, hogy rendben legyél foglalkoznod kell magaddal, a testeddel, a lelkeddel, az igényeiddel.

Ha nem gondoskodunk arról, hogy az anya „elem” fel legyenek töltve, akkor gyorsan lemerülünk, mint a telefon.

Minden anyának jár a boldogság, hogy boldogságot tudjon teremteni otthonában.

Sajnos kevesen merik bevallani, hogy néha egyedül nem megy, hogy segítségre van szükségük.

Én emiatt vagyok ügyfeleimre a legbüszkébb, hogy fel merik ezt vállalni.

Küldetésemnek érzem, hogy hozzájáruljak ahhoz, hogy minél több Boldog Anya, Boldog Nő legyen a földön.

Te aki olvasod ezeket a sorokat okkal vagy itt!

Nem önzés magaddal foglalkozni.

Ne várd meg ameddig teljesen elromlik a kapcsolatod a pároddal, vagy a gyermekeddel, vagy esetleg beteg leszel a kimerültségtől. 

A saját magunkba fektetett idő és energia sokszorosan megtérül majd családunk számára is, ha mi magabiztosak és kiegyensúlyozottak vagyunk, akkor a gyermekünk, a párunk is jobban fogja érezni magát. 

… és valljuk be a család összefogó szerepe a mi kezünkben van …

 vagyis a kulcs a Te kezedben van … 

Szeretettel várom jelentkezésedet!

Csáki Krisztina

Foglalj időpontot egy ingyenes, 45 perces telefonos konzultációra

 

Személyedre szabott önmegvalósító akció tervet kapsz, hogy Te is kiegyensúlyozott, Boldog Anya, Boldog Nő legyél!

https://testlelekszellem.com/idopontfoglalas/