Egy rövid összefoglaló a második gyerek táborról ...

1_9.jpg

❤️ Ezen a nyáron 3 gyerektáborban tartottam Ágnes Varju-Katona szervezett a Creative-Coaching Utazás a kreatív coaching világában.

✍️ És most következik a rövid ÖSSZEFOGLALÓ az előző táborról:

Voltak többen akik az előző évi táborban is voltak ahol én is ott voltam a hangtálakkal.

Minden alkalommal meglepődve hallgatom mennyi tudásuk van ezeknek a gyerekeknek a hangtálakról.

Volt egy kisfiú aki hosszan meg tudta rezegtetni a nagy tálamat, ( és említette) elmondta hogy az oviban tanulta.

2_8.jpg

 Esőbot – a gyerekek mondták, hogy legyen nagy eső mert kell a kukoricának. Hmmm és alaposan megrázták az esőbotot. Na volt is eső aznap rendesen ... 

☯️ Most is volt vezetett relaxáció/ meditáció amibe bele szőttem, hogy képzeljék magukat egy olyan helyre ahol jól érzés volt ott lenni. Olyan cukin mesélték, a végén ki hol volt:

  •   a nagymamámnál voltam
  •   a Balatonnál az egész családdal
  •   játszottam a kutyámmal
  •   Olaszországba ...      

 

3_2.jpg

Miközben relaxáltak a hangtálakkal egyesével közel mentem a testükhöz és a csakrák fölött megkongattam a tálakat. Az Ő visszajelzéseik:

  •     éreztem hogy rezeg és mutatta a kis kezével
  •     érdekes volt
  •     engem csikizett
  •     érdekes volt …

 

Most is volt, hogy ...

  •    ne menj még, legalább a nap végéig maradj …
  •    ez olyan jó volt,
  •    mikor lesz még …

 

Egy kisfiú egy nagy ölelést adott nekem, amikor készültem elmenni. Na ezért érdemes ezt csinálni.

A fenti élmények után úgy döntöttem, hogy 2023.09.18-én 17 órától Győrben az Essencia Énidő Klubban tartok egy ehhez hasonló eseményt, kiegészítve egy a gyerekek számára hasznos stresszkezelő technikával.

Szeretnék a lehetőségekhez képest több időt foglalkozni egy egy gyerekkel ezért kiscsoportos foglalkozás lesz max 8 fő.

Erre az alkalomra is fogok írni egy rövid relaxáló meditációt.

A szülőknek is lehetőségük lesz ott maradni a teremben.

✍️ Már lehet regisztrálni a lenti linken:

https://www.facebook.com/events/2033518490329747 

Nekem nagy élmény volt. Nagyon sokat kaptam tőlük és biztos vagyok benne, hogy én is tudtam adni Nekik ❤️

⚓️ Most ismét azt éreztem, hogy nagyon jó hogy hamarosan befejezem a gyerek coachingot. Olyan hálásak a segítségért és imádom őket 

Kriszti

Life coach

ÉFT tanácsadó

Gyerek coaching folyamatban

Honlap: www.testlelekszellem.com

Webáruház: https://netbutik.hu

Blog: https://testlelekszellem.blog.hu