Egy rövid összefoglaló az első gyerek táborról ...

1_8.jpg

Nagyon cukik voltak és ezt nekik is elmondtam, erre egy kisfiú kikérte magának, Ő nem cuki Ő már nagyfiú … a lányok csak mosolyogtak ...

A hangtálakról és a többi eszközeimről meséltem nekik. Hol és hogyan készültek, milyen anyagból ... és közben a gyerekek egyesével kongatták a tálakat.

Nagyon érdeklődőek voltak és sok kérdést tettek fel.

2_7.jpg

Amikor azt meséltem, hogy ezek a hangtálak kézzel készítettek és apáról fiúra száll a tudás és hosszú munka gyümölcse ameddig elkészül egy hangtál. Az egyik kislány megkérdezte, hogy lányok, nők nem készíthetik csak fiúk, férfiak? Megnyugtattam, hogy nők is készíthetik. A jövőre nézve erre külön figyelek!

Amikor az esőbotról beszéltem, egy kisfiú jelentkezett, hogy Ő ismeri és elmondta, hogy mire is használták régen ...

Egy másik gyerek tudta, hogy a hangtálak több fémből készülnek ...

3_1.jpg


Az eszközök ismerkedését követte a rövid 5 perces meditáció amit Nekik írtam erre az alkalomra és ezt követte a hangtálas feltöltődés.

Volt egy gyerek akinek nem volt kedve a meditációhoz, hangtálazáshoz, Őt megkértük, hogy csak feküdjön és pihenjen nem kell csinálja ha nincs kedve. Az esemény végére arra lettem figyelmes, hogy ez a gyerek elaludt. Örömmel láttam, hogy sikerült ellazulnia. A hangtálak rezgései megtették a hatásukat.

Három gyerek azt mondta, hogy Ők haza jönnek velem. Egy kislány egészen a kijáratig jött velem és folyton mondta ne menj még és folyton ölelt…

 Ja és azt kérdezte, mikor lesz még ilyen❓
A fenti élmények után úgy döntöttem, hogy 2023.09.18-án 17 órától Győrben az Essencia Énidő Klubban tartok egy ehhez hasonló eseményt, kiegészítve egy a gyerekek számára hasznos stresszkezelő technikával.

Szeretnék a lehetőségekhez képest több időt foglalkozni egy egy gyerekkel ezért kiscsoportos foglalkozás lesz max 8 fő.

Erre az alkalomra is fogok írni egy rövid relaxáló meditációt.

A szülőknek is lehetőségük lesz ott maradni a teremben.

✍️ Már lehet regisztrálni a lenti linken:
https://www.facebook.com/events/2033518490329747

Nekem nagy élmény volt. Nagyon sokat kaptam tőlük és biztos vagyok benne, hogy én is tudtam adni Nekik ❤️

⚓️ Most ismét azt éreztem, hogy nagyon jó hogy hamarosan befejezem a gyerek coachingot.

Olyan hálásak a segítségért és imádom őket 

Kriszti
Life coach
ÉFT tanácsadó
Gyerek coaching folyamatban

Honlap: www.testlelekszellem.com
Webáruház: https://netbutik.hu
Blog: https://testlelekszellem.blog.hu