Legjobb stresszkezelő technika ...

 

img-5003.JPG

☯️ Létezik egy egyszerű technika, de nagyon hatásos módszer, amely segíthet csökkenteni a stresszt.
 
Az ÉFT- Érzelmi Felszabadítás Technika néven ismert módszert általában csak „koppintásnak" nevezik, mivel az arcon és a testen található akupresszúrás pontokat egy gyengéd kétujjas koppintással stimulálja.
 
Milyen problémákra nyújt megoldást?
  •  stresszoldásra
  •  párkapcsolati, családi problémák megszüntetésére
  • félelmek leküzdésére
  • vizsgadrukk, lámpaláz leküzdésére
  • traumák feldolgozására
  • önértékelési zavar kezelésére
  • célok elérésére
 
Én nagyon régóta használom, és nekem ez a kedvenc stresszoldó módszerem. Amennyiben a módszer részletesebb leírása érdekel írj egyboldogabbelet@gmail.com és szívesen elküldöm!
 
Mi az ami neked segít?
2022.01.22-én szombaton lesz egy 3 órás stresszkezelés workshop ahol többek között az ÉFT egy rövidített változatát meg fogom tanítani, de egyéb kincsekkel is készülök. GYERE még van pár szabad hely...
Részelek a lenti eseményen - ha nem jó neked az időpont és érdekel a workshop egy másik időpontban is tervezem megtartani és online is ha van rá igény. Ha érdekel írj nekem a egyboldogabbelet@gmail.com email címre.
Egyéni stresszkezelő workshopot is tartok, amikor csak terád fókuszálunk. Amennyiben érdekel írj nekem egyboldogabbelet@gmai.com
Nem az a cél, hogy stresszmentes legyen az életed, hanem az hogy kezeld a stresszt az életedben.
Ebben leszek én a Te segítségedre :-)