Elakadás van az életedben? Nem látod a kiutat? Fáradt vagy? Stresszes?

felelem.jpg

Elakadás van az életedben? Nem látod a kiutat? Fáradt vagy? Stresszes?

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. Ehhez szeretnék én is hozzájárulni a blogomban leírt lehetőségek által.

Lélektől a lélekig …
Hiszem azt, hogy amikor készen vagy rá akkor a lelked megtalálja azt a másik lelket aki segíteni tud neked. Ha úgy érzed, hogy én vagyok az, aki a segítségedre lehet keress bátran!

Milyen módszerekkel tudok neked segíteni?

Boldogság coaching Miben tudok a segítségre lenni?

  • párkapcsolatod javításában
  • kapcsolatod javítására a gyermekeiddel (kamaszkori jellegzetességek)
  • nem tudsz teherbe esni,
  • stresszes vagy, amikor egy megoldandó feladat miatt már aludni sem tudsz,
  • vizsga közbeni blokkok megszüntetésében
  • önbizalmad növelésében
  • szakítás utáni önbizalomválság kezelésében
  • jókedvre derít, pozitív energiával tölt fel

A kezelést SKYPE-on is igénybe veheted és kedvezőbb áron van mint a személyes.

Indiai fejmasszázs - a masszázs során endorfin termelődik, mely segíti a testi és a lelki harmóniát. A fejmasszázs ajánlott:

  • idegesség,
  • stressz,
  • kimerültség esetén, melyek kísérő tünete lehet: fejfájás, váll- és nyakfájdalom.
  • enyhítheti a depressziót

Access Bars kezelés - feloldja a megrekedt régi energiákat, lehetővé téve, hogy hatalmas, ugyanakkor könnyed változás jöjjön létre.

Reiki kezelés - egy egyszerű kézgyógyító technika, amely egyensúlyt teremt a szervezetben.

Ha szeretnél mielőbb visszatalálni a kiegyensúlyozott, valódi Önmagadhoz és készen vagy a változásra, akkor szeretettel várom jelentkezésedet.

100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

100.png

....................................................................................................................................................................................

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. Én nap mint nap átélem ezt a csodálatos érzést és úgy döntöttem, hogy azt a tudást, amit évek során összegyűjtöttem, tanultam átadom Neked is.  

Lélektől a lélekig …
Hiszem azt, hogy amikor készen vagy rá akkor a lelked megtalálja azt a másik lelket aki segíteni tud neked. Ha TE is úgy érzed, hogy én vagyok az, aki a segítségedre lehet keress bátran!

Van aki már kipróbálta és megosztotta a sikertörténetét. Itt olvashatsz bővebb infót a sikertörténetekről.

Szeretettel várom jelentkezésedet!

en_kics_p.jpgBESZÉLJ VELEM!

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES

00_jelentkezz_1.jpg

 

..............................................................................................................................................................................

Nincs ötleted mit vegyél szeretteidnek születésnapra, névnapra vagy csak úgy mert fontosak neked?

Ajándékozz egészséget!

Bővebb infóért kattints a lenti képre!

ajandek-minden-rendeles-melle.png