Tavaszra hangoló 2 - Mit tehetünk a testi, lelki és szellemi egyensúlyunkért?

 cream_and_pink_minimalist_spring_photo_collage_2.png

Minden napomban van legalább fél óra magamra fordított idő. 

Luxus?

Én nem gondolom. Én a megelőzés híve vagyok, ha a testem, lelkem, szellemem jól érzi magát akkor én is.

 Kell az Énidő. 

Az évek alatt megtanultam, hogy engem mi tölt fel és mi az, amivel több és jobbá válhatok. Magam és a családom számára. 

Mindenki más, mindenki egyedi, mindenkinek magának kell megtalálni azt az eszközt, ami segíthet a lelkét, testét feltölteni. Aki eljön hozzám konzultációra, közösen összeszedjük mi az ami Őt feltölti. Egy képzeletbeli kincsesládába összeszedjük ezeket a  „kincseket”.   

Engem mi tölt? 

Heti 3 tippet hozok Nektek.

Előző heti tippet itt olvashatod:

https://testlelekszellem.blog.hu/9999/12/31/cim-nelkul_1529340

Következik az e heti és most 3+1 tippet hoztam Nektek: 

1.  MOZGÁS   A szerelmemmel heti egyszer konditerembe megyünk. Mivel ülőmunkát végzek, ezért sokat ülök. Olyan jó érzés a gépek segítségével kimozgatni a vállam, hátam … és a kondit minden alkalommal futással zárom…

  2. SZAUNA  Kondizás után nagyon szeretünk szaunázni. Testet-lelket ellazító és feltöltődő megújuló hatása van.  … és  mondani is szoktam – "Én most megújulok …" és egy nagy mosoly jelenik meg az arcomon (ezt a férjecském mondja ...)

A szaunázásnak számtalan jótékony hatása van. Párat említve (forrás femina): 

  • a szaunázás hosszútávon javítja a szívkoszorúerek keringését
  • élénkítő hatással van a szervezetre,
  • fokozza az anyagcserét,
  • segíti a méreg- és salakanyagok kiürülését.
  • mindez nem csupán az immunrendszerre hat, de szépíti, tisztítja a bőrt is 

 

3. TERMÉSZET minden mennyiségben, bárhol és bármikor. A hosszú téli hónapok után szervezetünkre jó hatással van ha a szabadban sétálunk, hisz a szervezet ilyenkor a külső ingerek hatására egyértelműen feltöltődik.

Ilyenkor minden érzékszervünk issza a tavaszt.

  • fülünkkel gyönyörködünk a madárcsicsergésben,
  • szemünkkel isszuk az ébredő természet látványát, a virágok színpompáját,
  • orrunkkal beszippantjuk a friss levegő illatát.

 

„A tavaszi napsugárral feltöltődnek a tartalékaink, így új erővel vághatunk bele bármibe”

 

+1  A LÉLEKSIMOGATÁS IGENIS JÁR NEKÜNK!

A lélek az a különleges részünk, amivel bizony folyamatosan törődnünk kell. Ez nem olyan elfoglaltságot jelent, mint a heti vagy havi rendszeres fodrászati időpontunk, amikor rendbe teszik a hajunkat, és az egy időre csinos marad. A lelkünk simogatása a mindennapi életünk velejárója kell, hogy legyen! 

Az ÉN idő jár nekünk. Nem önzőség!

Ha ANYA jól van MINDENKI jól van!

 

Annyi ilyen kis rutinom van még…szívesen megosztom, szívesen segítek, mert látom van rá igény. 

Kapaszkodóim a mindennapokban.

Jövő héten jövök további 3 tippel.

Tarts velem!

Kriszti

Life coach

ÉFT tanácsadó

www.testlelekszellem.com

*******************************************************

Van egy ingyenes facebook csoport Boldog Anya, Boldog Nő a csoport neve és két hetente live adásokkal segítem az Anyákat, hogy könnyebben kezeljék a mindennapokat.
A live adásokat le is szoktam menteni a csoportba, így ha élőben nem tudsz ott lenni akkor később is meghallgathatod.  
Több előadás van már fent:
  • ÖNSZERETET,
  • NŐIESSÉG FEJLESZTÉSE,
  • LELKI ERŐ MEGTEREMTÉSE
Csatlakozz TE is a lenti linken:

 

happy_diet_happy_life_exkluziv_csomag_masolata_9.png

Ha TE úgy érzed, hogy a konkrét esetedre szeretnél egyénre szabott, egyedi megoldásokat – jelentkezz az INGYENES 45 perces konzultációra átbeszéljük az adott személy nehézségeit és én mesélek, hogy milyen eszközökkel tudok segíteni.

Foglalj itt 45 perces INGYENES konzultációra!