Lélekemelő gondolatok - Én idő ...

pinot_noir_2.png

Én idő!
Időt kell szakítani önmagunkra. Azt szoktam mondani:
- Ha anya jól van akkor mindenki jól van 
Tegyél ma valami apró kedvességet Magadért. Nem kell nagy dolgokra gondolni.
  • egy rövid séta a szabadban,
  • egy fél óra könyvolvasás (én imádok olvasni),
  • egy habos fürdő,
  • egy finom kapucsínó
  • egy finom süti ...
Neked mi lesz a Én időd? 
Ha van kedved írd meg kommentbe 
Én ma egy fél órát olvasni fogok. Ha napsütést is lesz akkor napfürdőzni isfogok olvasás közben.
Hiszek a test, lélek, szellem egyensúlyában. Ezért is neveztem el az oldalamat így. Ha ez a 3-as egyensúlyban van akkor jól érzem magam.  
Csodás napot kívánok!
Csáki Kriszti
Life coach
Ha hasznosnak találod a cikket oszd meg ismerőseiddel. A megosztásokat köszönöm!