Tudod, mi a szépség?

dance-4052847_640.jpg

"Tudod, mi a szépség?

Ha egy nő annyira magabiztos, hogy nem érzi szükségét a versengésnek.

Ha nem ócsárol másokat, és nem ítélkezik mások felett.

Ha egy nő tudja, hogy emberi értéke belülről fakad, és ez nem függ senki mástól rajta kívül.

Ha egy nő mások felemelésén, és nem mások lerombolásán munkálkodik.

Ha örül mások sikereinek, és soha, egyetlen percre sem támad benne rosszindulat irántuk.

Ha egy nő szeret életének minden egyes lélegzetvételével, és arra törekszik, hogy mások is megengedjék maguknak ezt az érzést."

                                                             Becca Lee

Amennyiben úgy érzed elkelne egy kis segítség, hogy boldogabb legyen az életed, ÉN a segítségedre lehetek.

Hogy mivel?

Boldogság terápiával. Bővebb információ erről a nagyon egyszerű, de nagyon hatékony módszerről amit te is el tudsz sajátítani itt! 

00_jelentkezz_dij_mentes_30_perces.jpg

...............................................................................................................................................................................

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. Én nap mint nap átélem ezt a csodálatos érzést és úgy döntöttem, hogy azt a tudást, amit évek során összegyűjtöttem, tanultam átadom Neked is.

Boldogság coachinggal. Bővebb információ erről a nagyon egyszerű, de nagyon hatékony módszerről amit te is el tudsz sajátítani itt! 00_jelentkezz_dij_mentes_30_perces.jpg...........................................................................................................................................................................

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. 

Miben tudok a segítségre lenni?

  • párkapcsolatod javításában - Párkapcsolati coachinggal tudok segíteni
  • kapcsolatod javításában a gyermekeddel (kamaszkori jellegzetességek)
  • nem tudsz teherbe esni a mély tudatszinteden elrejtett okok miatt 
  • stresszes vagy, annyira, hogy egy megoldandó feladat miatt már aludni sem tudsz
  • előadás, vizsga közbeni blokkok megszüntetésében 
  • önbizalmad növelésében 
  • szakítás utáni önbizalomválságod kezelésében
  • …. a sor a végtelenségig sorolható

Lélektől a lélekig …

Hiszem azt, hogy amikor készen vagy rá akkor a lelked megtalálja azt a másik lelket aki segíteni tud neked. Ha TE is úgy érzed, hogy én vagyok az, aki a segítségedre lehet keress bátran!

Van aki már kipróbálta és megosztotta a sikertörténetét. Itt olvashatsz bővebb infót a sikertörténetekről.

 

Egy visszajelzés:
"Életem egy lelki terhekkel teli időszakában nyújtottál nekem segítő kezet. Sokat segítettél abban, hogy átértékeljem a dolgokat és megtaláljam, hogy mi az, ami igazán fontos nekem. Elindítottál egy úton, ahol minden nap egy újabb lehetőség önmagunk megismerésére és a fejlődésre."
Szeretettel várom jelentkezésedet!

en_kics_p.jpgBESZÉLJ VELEM!

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES

00_jelentkezz_1.jpg