Lélek Bonbon - ÖNSZERETET

 

dicseret_1.png

✨ 💎 ÖNSZERETET
Sajnos kevés embert tanítottak meg erre gyerekkorunkban, most itt az idő, hogy kezedbe vedd az irányítást.
🍭 Az önszeretet segít abban, hogy elfogadjuk magunkat olyannak, amilyenek vagyunk. Persze csak ha jó így és nem szeretnél valamin változtatni.
🤗 Az önszeretet kulcsfontosságú ahhoz, hogy az igazi nőiességünket megtaláljuk, megéljük és kifejezzük.

🌸 Egy GYAKORLATOT is hoztam: 

Képzeld el, hogy úgy bánsz magaddal nap mint nap, mint ahogy azt a legjobb barátoddal tennéd.
Hogyan viselkednél, beszélnél❓
Hogyan telik egy napod❓
Mi az a egy dolog ami bearanyozza a napod❓
✍️ Írd meg nekem az egyboldogabbelet@gmail.com
u.i.: Amennyiben a fenti gyakorlat Neked nehezebben megy, írj bátran nekem a fenti emailre. Kapacitásom függvényében írásban reagálok és ennek mentén segítek neked irányba állni.

📍+1 BONBON: mivel kényezteted ma önmagad?

Kezdem én: ma korán reggel egy szuper csapattal jógával indítom a napot.
Ha szeretnétek erről írni fogok egy külön posztot.🤗
Csodás napot kívánok!
Kriszti
u.i.: van egy ingyenes facebook csoport Boldog Anya, Boldog Nő a csoport neve és két hetente live adásokkal segítem az Anyákat, hogy könnyebben kezeljék a mindennapokat.
A live adásokat le is szoktam menteni a csoportba, így ha nem tudod élőben ott lenni akkor később is elérhető.
Önszeretet témában tartottam a hétvégén egy 35 perces felvételt és a végén egy rövid meditációval és hangtálas feltöltődéssel zártam. Csatlakozz TE is a lenti linken: