Beszámoló az előző havi testi, lelki feltöltődés – tibeti hangtálakkal, meditációval és egyéb módszerekkel eseményről

 

egy_kulonleges_esemeny_masolata_1.png

 

Ígértem, ha lesz egy kis időm megosztok pár gondolatot az előző havi hangtálas feltöltődésről … 

Csodás kis csapat gyűlt össze. 

Nincs két egyforma alkalom, mindegyik más és más. ..... energiákban, érzelmekben egyaránt. 

☯️ Volt egy hölgy aki Bábolnáról érkezett. Az esemény végén odajött hozzám és azt mondta a következő alkalommal is itt leszek. Szabit veszek ki. Itt a helyem! 

☯️ Szintén ennek a hölgynek egy ideje fájt a lába és a esemény végére éltűnt a fájdalom. Rá egy hétre érdeklődtem visszatért-e a lábfájdalma?

A válasz: "Azóta se fáj, hála neked."

Csodák vannak és lesznek is. Ez nekem is fantasztikus érzés

 

 ☯️ ÉRDEMES figyelni a megérzéseinkre:

Az eseményre 8 fő jelezte, hogy ott lesz, de volt egy mély megérzésem, hogy még jönni fog egy valaki.

 Az esemény előtt egy órával bejött egy szőke hosszú hajú hölgy (egy mosolygós tündér akinek megfakult a ragyogása).

Neki a másik terembe volt konzultációja és éppen készült haza menni. Beszélgettünk kicsit és kérdezi mit fogok tartani, meséltem neki a havi hangtálas eseményeimről és a februári témáról is. 

Itt a helyem! – mondta.   

Ő volt az a személy, akit még vártam.

Hogy ez a sors keze? Nem tudom, de érdemes figyelni a megérzéseinkre ...
 

☯️ "Kedves Kriszta! Nagyon köszönöm a mai estet, szinte újjászülettem. "Anikó Ferenczi

 

☯️ „Kedves Kriszta! Nagyon jól éreztem magam, mivel először vettem részt közös meditáción, egyedülálló volt az élmény. Köszönet Neked ezért! Kérlek jelezd, hogy mikor lehet jelentkezni a következő alkalomra!” Farkas Szilvia

 Jó volt látni, hogy az esemény végére kisimulva indultak haza a résztvevők.

Örülök, hogy ott voltatok és segíthettem feltöltődni a hangtálakkal, a vezetett meditációval és egyéb kincsekkel. Remélem, hogy segítségetekre volt az átadott ötletekkel, tippekkel amikkel kiegyensúlyozottabbá, boldogabbá tudjátok tenni az életeteket.

 

A HELY AHOL A TEST A LÉLEKKEL

KAPCSOLÓDIK, EMELKEDIK, GYÓGYUL, REGENERÁLÓDIK ÉS MEGPIHEN!

 

Mint már tudjátok havi egy feltöltődést tartok az Essencia Énidő Klubban - a színházzal szembeni irodaházban
Czuczor Gergely utca 18-24.

 A következő alkalomról bővebb infót itt találsz.

  FIGYELJ magadra!

Az ÉNidő nem luxus, hanem az önszeretet és öngondoskodás legmagasabb foka!

 

Nagyon sok szeretettel és sok energyvel várlak erre a különleges eseményre!

Kriszti 

Life coach

ÉFT tanácsadó