Saját lelkünknek teszünk jót ha megbocsátunk ...

mert_nem_lehet_elfejteni_azt_ami_tortent_de_tul_tudjuk_tenni_magunkat_rajta_ugy_az_amin_tultettem_magam_nem_tunik_el_de_nekem_nem_kell_mar_magammal_cipelni_5.png

Kit nem bántottak meg más cselekedetei vagy szavai még soha? 

 

Talán áskálódott valaki ellened, vagy becsapott, vagy erőszakosan beszélt veled, vagy éppen szakítottál a pároddal és nem váltatok el szépen … 

Életünk során számtalanszor kerülünk olyan helyzetbe, ahol megbántanak bennünket. És talán súlyosabb traumatikus élmények is előfordulhatnak…

A konzultációim során többször megkaptam a kérdést:
Hogyan tudok megbocsátani annak a személynek, aki sok rosszat tett nekem?
Egy nagyon találó választ kaptam az alábbi Feldmár András idézetben.

Mert nem lehet elfelejteni azt ami történt, de túl tudjuk tenni magunkat rajta.

Úgy az amin túltettem magam, nem tűnik el, de nekem nem kell már magammal cipelni.

 

Tudtad, hogy a harag elengedése nemcsak a hangulatodra, de az egészségedre is pozitív hatással lehet?  

 

Talán nem is sejted, de ha sokáig haragszol valakire, az nem csupán sok kellemetlen percet okozhat, de szorongást, görcsös idegességet, sőt, súlyos betegségeket is. Ez persze csak akkor igaz, ha ez az állapot hosszú ideig fennáll, és képtelenek vagy feldolgozni a sérelmeidet. 

A harag negatív energiával tölt el téged, és ez a szervezetednek és a lelkednek sem jó. 

Amit tettek veled, az továbbra sem elfogadható számodra, de felismered, hogy a düh, a harag egy negatív energia, ami nem jó neked.

 

megbocsatas_idezet_2.png

 

Saját lelkünknek teszünk jót, ha megbocsátunk …  

Sokan kérdezik, hogy hogyan csinálják a megbocsátást, hiszen a másik nincs ott és nem akarja/nem is szeretné ezt neki közvetlenül elmondani. 

Jó hírem van. 

Nem kell, hogy a másik félnek ott lenni, elég ha rágondolsz és így is tökéletesen működik. 

Tulajdonképpen ami szükséges hozzá az a szándékod és pár szabad perc, amit egyedül töltesz. 

FONTOS: a megbocsátáshoz olyan időt válassz, amikor egyedül tudsz lenni és van elég időd, hogy elvégezd. 

 

Megbocsátás egyik módja:  

Csukd le a szemed és lásd magaddal szemben azt a személyt, aki megbántott. 

Mondd el neki a vele kapcsolatos érzéseidet, a sérelmeidet, amit személyesen, szemtől-szemben eddig talán még nem tudtál megtenni. Mondj el neki mindent, ami a lelkedet nyomja. Ha úgy érzed sírnod kell, akkor sírj, mert ez segíti az elengedés folyamatát. A lényeg, hogy engedj ki mindent, amit vele kapcsolatban magadba bezártál. 

Hagy időt magadnak… 

A lényeg, hogy a Te szívedben létrejöjjön az érzés: megbocsátottam. 

 …. 

Van egy ingyenes facebook csoport Boldog Anya, Boldog Nő a csoport neve és két hetente live adásokkal segítem az Anyákat, hogy könnyebben kezeljék a mindennapokat.
A live adásokat le is szoktam menteni a csoportba, így ha élőben nem tudsz ott lenni akkor később is meghallgathatod.  
Több előadás van már fent:
  • ÖNSZERETET,
  • NŐIESSÉG FEJLESZTÉSE,
  • LELKI ERŐ MEGTEREMTÉSE
Csatlakozz TE is a lenti linken:

 

happy_diet_happy_life_exkluziv_csomag_masolata_9.png

Ha TE úgy érzed, hogy a konkrét esetedre szeretnél egyénre szabott, egyedi megoldásokat – jelentkezz az INGYENES 45 perces konzultációra átbeszéljük az adott személy nehézségeit és én mesélek, hogy milyen eszközökkel tudok segíteni.

Foglalj itt 45 perces INGYENES konzultációra!

…. 

 

 

 

 

 Kell a hely a BOLDOGABB élethez, az újnak, a szépnek, a jónak.

 

Szeretettel várlak :-)

Kriszti�
Life coach, Gyerek coach
ÉFT tanácsadó
www.testlelekszellem.com

 ANYA BALANCE csomag