Visszajelzés ...

constant_exchange.png

Leírhatatlanul jó érzés, amikor ilyen pozitív visszajelzéseket kapok. Ezek engem is motiválnak, hogy folytassam az utamat.Hálás vagyok érte! 
Az adott hölgy kétszer volt nálam vezetett meditáción és hangtál feltöltődés. Sőt második alkalommal a férjét is elhozta.
"Az érzéseimet nyugodtan megoszthatod másokkal. 
Ahogy mondtam is, nagyon jó volt a meditáció és utána a hangtál.
A meditáció alatt sikerült ellazulni és végig béke és nyugalom „nagyon jó itt” érzés volt bennem.
A hangtál pedig olyan élményt adott, amit még soha nem éltem át a korábbi alkalmak során.
Azt tudod, hogy az ezt megelőző alkalom nagyon felzaklatott. A régóta elfojtott feszültség és stressz, minden közelmúltban átélt fájdalmam kitört belőlem.
Akkor legszívesebben hangosan, üvöltve zokogtam volna, de mivel nem egyedül voltam, ezt visszafogtam és szép csendesen végig sírtam az egészet. Akkor is úgy éreztem, hogy jó helyen vagyok, nagy szükségem volt arra, hogy oldódjon bennem a feszültség, és erre a sírás nekem nagyon hatékony.
A mostani alkalom pedig maga volt a csoda. Úgy éreztem, hogy a tálak rezgését teljesen átvettem. A köldököm környékéről indult ki a „bennem rezeg valami” érzés és a mellkasomon át felment a torkomig. Időnként a karomban is éreztem, hol erőteljesebben, hol gyengédebben. Számtalanszor libabőrös lett a karom, ami csak akkor szokott megtörténni, ha valami érzelmileg nagyon megérint. Olyan érzésem volt, mintha egy pillangó verdesett volna a szárnyaival bennem és gyógyította, simogatta a lelkemet.
A terápia után végtelen nyugalom szállt meg és könnyűnek éreztem a lelkemet. Úgy éreztem, sikerült letenni az addig magammal cipelt súlyokat.
Hálásan köszönöm!"
 Még van pár hely Te is jelentkezhetsz a holnapi feltöltődésre. Részletekért kattints a lenti linkre �