Hogyan vehetnéd fel a harcot lelki szinten a kilókkal?

pinot_noir_6.png

Zsírpárnácska itt, felesleg ott – végtelen fogyókúra és harc a kilókkal. Azt hiszem sokunknak ismerős a helyzet.

Biztos te is átélted már, hogy ha bánatos voltál, vagy amikor úgy érezted összeesküdött ellened a világ, milyen jó egy puha takaróba beburkolózni és elmajszolni egy tábla csokit.

Így vagyok ezzel Én is, egy saját példát hoztam Nektek.

A napokban azon csíptem el magam, hogy bejárok a kamrába és csokit eszek. Amikor harmadjára is a kamrába találtam magam megkérdeztem magamtól mi ez Csáki Kriszti? Mi az, ami zavar?

Mert ugye a csokievés az örömforrás, boldogság. Csokival enyhítem magamban azt a bizonyos kellemetlen érzést.

❓ Mit teszek én amikor fülön csípem magam a csokievésen?

Kezelem azt a bizonyos kellemetlen érzést.

❓ Hogyan?

Amennyiben nem tudom mi van a rossz érzés mögött, én egy technikát használok - Érzelmi Felszabadulási Technika a neve. Ezzel a technikával felszínre hozom a rossz érzésem okát és elengedem.

 Ha tudom mi az, ami zavar akkor az Érzelmi Felszabadulási Technikát az ok feloldására és elengedésére használom.

Ezt a kincset érő technikát Neked is meg tudom tanítani, ha eljössz hozzám. Tényleg kincset ér, hiszen természetes módszer, nagyon egyszerű, de nagyon hatásos.

Amennyiben igénybe veszed a HAPPY DIET – HAPPY LIFE (fogyás természetes eszközökkel) új csomagunkat, Neked is segítek a túlsúlyod lelki okainak kezelésével.

De ezen túl sok, sok kincset is kapsz tőlünk, amit be tudsz építeni a mindennapjaidban.

Célunk, hogy testileg és lelkileg is a legjobb formádba hozzunk!

Foglalj le egy csomagot magadnak MOST kötelezettség nélkül! A csomag árát fizetni később kell, az első ingyenes konzultáció után.

Kattints a lenti linkre és add meg magadnak a lehetőséget, hogy Te is csinos, boldog és kiegyensúlyozott életet élj, hiszen Te is vágysz rá! ⬇️⬇️⬇️

 http://testlelekszellem.com/life-coach/happy-diet-happy-life/