Tükör gyakorlat!

kepernyokep_2021-04-27_174118.jpg

Amennyiben frusztrált vagy, kibillentél a lelki egyensúlyodból és nem tudod, hogy mi az, ami zavar, nem tudod melyik az a életterület amelyen érdemes lenne javítani akkor ez a gyakorlat Neked szól!
 
A gyakorlat lépései:
  1.  Állj egy tükör elé.
  2.  Nézz a saját szemedbe!
  3.  Mondd ki az alábbi mondatokat:
  •  boldog vagyok a párkapcsolatomban
  •  boldog vagyok szingliként
  • jól érzem magam a munkahelyemen
  • hiteles szülő vagyok
  • elégedett vagyok az alakommal
  • egészséges vagyok
  • jól érzem magam a bőrömben
 
Figyelj az érzéseidre, amennyiben elégedett mosoly van az arcodon akkor rendben vagy, de ha a frusztráltság okoz a kimondott pozitív mondatból bármelyik, akkor azzal dolgod van.
 
 Vágysz arra, hogy javíts az életeden?
 Kiegyensúlyozottabb életet szeretnél?
 
 Tőlem személyre szabott segítséget kapsz! Én Neked is támogatlak. Ahogy több embernek már segítettem -    Itt olvashatsz több visszajelzést.
Én TÉGED is támogatlak!
Kezd el a változást ma! Ne halogass tovább!

Szeretettel várom jelentkezésedet!

 
Lehetőség van személyes (Győrben) vagy online konzultációra.
Keress bizalommal telefonon +36-30-8684918, vagy írj email egyboldogabbelet@gmail.com!
 

en_kics_p.jpg

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES, telefonos beszélgetés.

00_jelentkezz_1.jpg