BOLDOGSÁG TIPP - 3 tipp, hogy jobban érezd magad

purple_lily_pond_quotes_instagram_post_1.png

1. Mozogjunk napi szinten, a sport rendkívül jót tesz a testi, akár a lelki problémáknak. Sport szempontjából most nehezebb feladat ezt megoldani mivel a konditermek ugye be vannak zárva, de ebből kell a legjobbat kihozni. Én az online jógát veszem igénybe, a jóga nekem mindig segít. Ha nem szeretsz sportolni akkor sétálj a szabadban. Ha nincs partnered a sétához, sebaj menj egyedül.

2. Töltsünk minél több időt a szabadban, hogy tisztuljanak a gondolataink. Egy séta a friss levegőn feltölt energiával. Sokkal jobban fogod magad érezni. Heti egyszer én is szakítok erre időt. A kedvenc sétáló helyem a győri Dunapart. A víz energiájától és a friss levegőtől én, mint a Duracell elem úgy feltöltődöm �

3. Ha eddig nem foglalkoztunk a lelkünkkel akkor most van itt az ideje. Az odabentről, a bensőkből érkező frusztráció, gondolatnak üzenetük van. Előfordulhat az is, hogy már éjszaka se alszol, mert ott motoszkál folyamatosan benned. Ne fordítsunk hátat neki.

Hogy mit tudsz tenni, hogy visszatalálj a lelki békédhez? Erről írtam egy cikket, itt megtalálod!

Ha hasznosnak találod a cikket oszt meg ismerőseiddel. A megosztásokert nagyon hálás vagyok :-)

Csodás napot kívánok!
Csáki Kriszti
Life coach