Folyamatosan aggódsz? - Lélekemelő gondolatok ...

lila_kollazs_eskuvo_koszonet_kepeslap.png

Ha elfáradtál állj meg és várd meg, míg a lelked utolér.”  

 

A napokban dolgoztam egy illetővel, aki azért kereset meg, hogy megtalálja a lelki békéjét a nyugalmát.

Elmesélte, hogy éjszakánként nem tud aludni. Folyamatosan aggódik, gondolatok motoszkálnak a fejében, hogy mit kéne csináljon, hogyan tovább …

Az álmatlanság egy jó ideje az élete része és már nagyon fáradtnak érezte magát. Ezért is kérte a támogatásomat.

A közös munkánk során sikerült helyére kerülniük a dolgoknak az adott illetőben és nagy mosollyal az arcán ment el tőlem.

Ha Neked is ismerősek ezek a gondolatok, hasonló cipőben jársz, az alábbi gyakorlatot a figyelmedbe ajánlom:

Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket:

  • Mi az, amin aggódok?
  • Mi az, ami bánt engem?
  • Mi az, amin agyalok?

Ha megvan a válasz akkor folytasd:

  • Meg tudom ezt én oldani?
  • Készen vagyok ezzel most foglalkozni vagy kell még egy kis idő?
  • Mikor állok neki?
  • Ha egyedül nem tudom megoldani, ki tud nekem ebben segíteni?

 

Azt hiszem, most mindennél jobban vágyunk a harmóniára a lelki békére.

Amennyiben úgy érzed elkelne egy kis támogatás, hogy boldogabb legyen az életed, ÉN a segítségedre lehetek.

Eddig több mint 100 személynek segítettem, hogy boldogabb legyen az élete. Itt olvashatsz bővebb infót a sikertörténetekről.
Én TÉGED is támogatlak!
Kezd el a változást ma! Ne halogass tovább!

Szeretettel várom jelentkezésedet!

Ha kérdésed van a módszerrel kapcsolatosan, hívj bátran a +36-30-8684918.vagy írj a egyboldogabbelet@gmail.com

 

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES,  telefonos beszélgetés. 

0.png

 

Ha hasznosnak találod a cikket oszd meg ismerőseiddel. A megosztásokat köszönöm!

Csodás napot kívánok!
Csáki Kriszti
Life coach