Beszélgetés - a szeretet nem zsarol, ad és elfogad más nincs

 

on-a-yacht-2920946_1280.jpg

- Furcsa vagy.

- Én?

- Te, mert adsz és nem vársz el.

- Miért kellene elvárni bármit is?

- Mert az emberek ilyenek, azért adnak valamit, mert kapni akarnak cserébe valamit.

- Én nem ilyen vagyok.

- Vettem észre, és ezért mondtam, hogy furcsa. Furcsa, de olyan jó. De miért vagy ilyen?

- Ha valamit azért adsz, hogy elvárhass cserébe akkor mennyit fog érni neked az, amit kapsz? Össze fogod hasonlítani azzal, amit adtál. Ettől a pillanattól máris igazságtalan vagy. Amit pedig önként adnak, mindig értékesebb, mint az, amit valójában kizsaroltak tőled. A szeretet nem zsarol, ad, és elfogad, más nincs...

                                                                                                              Cyrano

Címkék: Párkapcsolat