Boldogság tipp - Én mit csinálok, ha nehéz?

purple_lily_pond_quotes_instagram_post.png

A napokban levertséget, fáradtságot éreztem. Mintha kifolyna az életerő az emberből.

Én, hogy kezelem ezeket a helyzeteket?

Első sorban tudatosítom magamban, hogy igen, fáradt, levert vagyok. 

Továbbá önvizsgálatot tartok: 

  • Időben lefeküdtem-e?
  • Esetleg sokat dolgoztam és túlhajszoltam magam?
  • Vagy egyszerűen ilyenek az energiák most körülöttünk? 

Ha én nem adtam meg magamnak, ami kell ahhoz, hogy kiegyensúlyozott legyek akkor igyekszem ezt pótolni, vagyis teszek érte, hogy jól érezzem magam.

De ha ilyenek az energiák most körülöttünk, akkor többet töltekezem olyan eszközökkel, amelyek segítenek nekem. Van egy képzeletbeli kincsesládám, amiben tartom azokat az eszközeimet, amelyek ilyenkor segítenek Nekem. Vagyis ismét teszek magamért, hogy jól érezzem magam. 

Hoztam nektek egy rövid feltöltő gyakorlatot, amit én is alkalmazok:

Ha süt a nap akkor beülök a kedvenc fotelembe és adok magamnak Én időt. Megengedem magamnak, hogy a nap feltöltsön energiával. 5-10 perc elegendő, hogy jobban érezzem magam. Érzem a nap melegét az arcomon és magamba szívom ezt a feltöltő energiát. Közbe veszek egy mély levegőt, ami hozzásegít, hogy tisztuljak. Én szeretem lecsukni a szemem és így még jobban át tudom adni magam a töltekezésnek. Engedem, hogy ez a csodálatos energia átjárjon, és feltöltsön. 

Te, mit csinálsz, ha nehéz?

Következő héten az én kincsestáram tartalmát szeretném megosztani, továbbá segítek ötletelni, hogy Neked is legyen egy ilyen eszköztárad. Ki tart velem?

Ha hasznosnak találod a cikket oszt meg ismerőseiddel. A megosztásokat köszönöm!

Csodás napot kívánok!
Csáki Kriszti
Life coach
Címkék: Boldogság tipp