Napi idézet ...

woman-2593366_1920.jpg

"Szeretem azokat az embereket, akik nem fásultak bele az életbe. Hangosan éneklik a kedvenc dalukat, megcsodálják a nyíló virágokat, beülnek a hintába és nem játsszák meg folyton a komoly felnőttet, hanem egyszerűen csak élvezik az életet."

                                                           Audrey Hepburn

Amennyiben úgy érzed elkelne egy kis segítség, hogy boldogabb legyen az életed, ÉN a segítségedre lehetek.

Hogy mivel?

Boldogság coaching. Bővebb információ erről a nagyon egyszerű, de nagyon hatékony módszerről amit te is el tudsz sajátítani itt! 

00_jelentkezz_dij_mentes_30_perces.jpg

Hogy mit kezdesz az életeddel, tőled függ. Ez a Te életed és a Te döntésed.

....................................................................................................................................................................................

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. Én nap mint nap átélem ezt a csodálatos érzést és úgy döntöttem, hogy azt a tudást, amit évek során összegyűjtöttem, tanultam átadom Neked.  

Miben tudok a segítségre lenni?

  • párkapcsolatod javításában - Párkapcsolati coachinggal tudok segíteni
  • kapcsolatod javításában a gyermekeddel (kamaszkori jellegzetességek)
  • nem tudsz teherbe esni a mély tudatszinteden elrejtett okok miatt 
  • stresszes vagy, annyira, hogy egy megoldandó feladat miatt már aludni sem tudsz
  • előadás, vizsga közbeni blokkok megszüntetésében 
  • önbizalmad növelésében 
  • szakítás utáni önbizalomválságod kezelésében
  • …. a sor a végtelenségig sorolható

Lélektől a lélekig …

Hiszem azt, hogy amikor készen vagy rá akkor a lelked megtalálja azt a másik lelket aki segíteni tud neked. Ha TE is úgy érzed, hogy én vagyok az, aki a segítségedre lehet keress bátran!

Van aki már kipróbálta és megosztotta a sikertörténetét. Itt olvashatsz bővebb infót a sikertörténetekről.

Szeretettel várom jelentkezésedet!

en_kics_p.jpg

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES

00_jelentkezz_1.jpg