JÓ ÚTON VAGY?

 globe-trotter-1828079_1280.jpg

„Amikor jól érzed magad a bőrödben,

amikor felszabadult vagy,

amikor boldog vagy,

akkor JÓ ÚTON VAGY!”

Hiszem azt, hogy lehet boldogan és kiegyensúlyozottan élni. Én nap mint nap átélem ezt a csodálatos érzést és úgy döntöttem, hogy azt a tudást, amit évek során összegyűjtöttem,  tanultam átadom neked.   

 

Ez a cikk a problémák, én inkább megoldandó feladatoknak szeretem nevezni megoldásáról szól. 

Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket:

  •  Boldog vagy?
  • Te jó úton vagy?
  • Van olyan megoldandó feladat az életben, ami nehéz és egyedül nem tudod megoldan? 

Az életben kapott megoldandó feladataiddal  szembe kell nézni, fel kell vállalni és meg kell OLDANI.

Sokan vannak, akik rendszeresen halasztják a feladataikat, mert nehéz, mert nincs kedvük velük foglalkozni, elhessegetik a gondolatot és valami mást csinálnak helyette, ami feltölti Őket:

  • elmennek moziba egy barátnővel,
  • esznek valami finomat,
  • néznek egy jó filmet
  • esetleg alkoholhoz nyúlnak

De lehet az bármi, ami boldogabbá teszi, hiszen addig se kell szembe nézni a nehézséggel.  Szerintem a valóság az, hogy sajnos ez a „feltöltődés” nevezhetjük „boldogságnak” csak egy ideig tart. Ez csak kendőzés. Pillanatnyilag lehet, hogy segít, de következő nap reggelén ismét ott motoszkál a fejedbe, amihez esetleg bűntudat is társul, vagy „csak” rossz érzés.breakup-908714_1280.jpg

Párkapcsolati feladatok esetén az emberek egy része inkább nem beszél róla, mert az kellemetlen, szőnyeg alá sepri, majd lesz valami alapon, majd megoldódik valahogy …

Sajnos ez nem jó megoldás. Egy idő után a meg nem beszélt problémák, fel nem vállalt konfliktusok, ami esetleg évek óta gyűlnek és gyűlnek, rongálják a kapcsolatot és idővel az a bizonyos pohár betelik. Ez azt is eredményezheti, hogy a párok elhidegülnek egymástól és új párt keresnek maguknak.

Ezek mind lehúznak, rossz érzéssel társulnak.  Ez a „nem szeretem érzés”  sajnos állandósul és addig tart ameddig szembe nem nézel vele és meg nem oldod  a saját megoldandó feladatodat.

Azért nem foglalkozol  vele mert nehéz? Egyedül nem megy? Elkelne egy kis segítség?

Azoknak ez embereknek, akikkel együtt dolgozom, azt szoktam mondani, hogy úgy tegyék fel a kérdést, hogy becsukják a szemüket. Ezáltal kizárják a külvilágot és jobban tudnak befele koncentrálni.

Mi a jó válasz?

Az első válasz a jó válasz, mert kis idővel bekapcsolhat az EGO és felülírhatja ezt. 

Milyen érzés, ha megoldasz egy feladatot ?

bruce-mars-ande50aahn4-unsplash.jpg

Csoda jó érzés. Felszabadult vagy, boldog és kiegyensúlyozott. Talán még büszkeség is társul hozzá. Igen megcsináltam! Én néha még a vállamat is megveregetem. Ügyes vagy Kriszti! Ezt megcsináltad! Érezted, ezt már?

„Amikor jól érzed magad a bőrödben,

amikor felszabadult vagy,

amikor boldog vagy,

akkor JÓ ÚTON VAGY!”

Hogy mit kezdesz az életeddel, tőled függ.

Ez a Te életed és a Te döntésed.

Előfordul, hogy néha nem látod a kiutat? Nehéznek tartod a kapott feladatot és már aludni sem tudsz annyira zavar? Elakadtál?

Mindenkinek vannak olyan időszakai az életében, amikor úgy érzi, egyszerűen nem tud továbblépni.

Amennyiben úgy érzed elkelne egy kis támogatás, hogy boldogabb legyen az életed, ÉN a segítségedre lehetek.

Eddig több mint 100 személynek segítettem, hogy boldogabb legyen az élete. Itt olvashatsz bővebb infót a sikertörténetekről.
Én TÉGED is támogatlak!
Kezd el a változást ma! Ne halogass tovább!

Szeretettel várom jelentkezésedet!

en_kics_p.jpg

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES,  telefonos beszélgetés. 

00_jelentkezz_1.jpg