Kiegyensúlyozott Anya szeretnél lenni?

istenno_es_boldogabb_elet_csomag_1050_460_keppont_1080_1080_keppont_5.png

Többen kértétek, hogy elérhető legyen a jövőre nézve is a Kiegyensúlyozott Anya csomag ne csak Karácsony előtt, így továbbra is elérhető.

Honnan is jött a gondolata ennek a csomagnak?

2021 novemberében megkeresett egy anyuka, aki szerette volna elengedni az egész évben összegyűlt frusztrációit. Egy szép Karácsonyt szeretett volna a családjával de az akkori lelki állapotában képtelen volt rá.

Mesélt a jelenlegi helyzetéről, frusztrációiról és elkezdtünk közösen dolgozni. Life Coachingot, ÉFT-t (lelki oldás), meditációt használtunk. 

 Egy állapotfelméréssel kezdünk, feltérképezzük, hogy melyik életterületet kell fejleszteni, hol van elakadásod.

  Közösen megnézzük az elakadásod okát és fel is oldjuk.

Továbbá ha téged is foglalkoztatnak az alábbiak ezekkel is foglalkozunk:
  • Több önbizalomra vágysz édesanyaként, nőként, feleségként?
  • Szeretnél egyensúlyt teremteni életszerepeid között?
  • Nem tudod, hogyan oszd be  az idődet anyaként úgy, hogy mindenre és mindenkire jusson, aki és ami fontos számodra?
  • Szeretnéd megtanulni hatékonyan kezelni a napi stresszt?
  • Szeretnél jobban kommunikálni és békésen érvényesíteni az igényeidet?
  • Le akarsz számolni a feléd áramló elvárásokkal, a saját megfelelési kényszereddel, maximalizmusoddal?

 

⚓️ Innen jött az ötlet, hogy készítsek egy csomagot ebben a témában. 

Ha az évek során felgyülemlett frusztrációdat, elakadásodat rendezed hidd el nem csak magadnak teszel jót hanem a családodnak, a környezetednek is!

 ❗️Ajándékozd meg magad ezzel a csomaggal ! 


EGYÉNI MENTORPROGRAM: 

 személyre szabott segítséget kapsz, hogy megtaláld a számodra legjobb megoldást

 online vagy személyesen (Győrben) és csak a Te fejlődéseddel foglalkozunk  

✅ a konzultációk után Te is önállóan tudod folytatni a programot 

✅ VIP csoport - stabilan számíthatsz rám, a program után bekerülsz egy VIP zárt facebook csoportba, ahol támogatást kapsz tőlem  

✅ 1 alkalom × 90 perc (60 perc konzultáció, 30 perc relax). Minden konzultáció után: 

  • indiai fejmasszázs,
  • energia kezelés reiki energiával,
  • hangtálas feltöltődés vezetett meditációval (online ez vehető igénybe). 

Ár: 1 alkalom x 90 perc 25.000 Ft. 

 

✨Ha Anya jól van mindenki jól van!✨ 

✨Teljesen biztos, hogy a családod számára is az a legnagyobb ajándék, ha a Te boldog verzióddal kapják. Meglátod, egészen más érzés lesz számodra is, ha TE felszabadult és boldog vagy!

 

Ügyfelem mondta …  

"Amikor először felkerestem Krisztát, hosszú ideje nagyon magamba voltam fordulva, rengeteget stresszeltem, amik már testi tünetek formájában is megmutatkoztak.

Rettentően bizonytalan, elveszett és boldogtalan voltam és egyszerűen nem éreztem jól magam a bőrömben. Hiába kaptam kívülről pozitív visszajelzéseket vagy éppen bókokat, nem tudtam őket elhinni és elfogadni, mert én magam abszolút nem hittem el őket.

Krisztával való beszélgetéseink során szépen lassan elkezdtem (újra) felfedezni az értékeimet és meglátni nem csak másokban, hanem magamban is a szépet és a jót.

Online meetingjeink után éreztem, hogy egyre nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb vagyok. Kriszta videochaten keresztül is annyi de annyi pozitív energiát áraszt magából!

Már a hangja is megnyugtató erővel bír!:) Segítségével és bíztatásával végre én is elkezdtem (jobban) hinni magamban és a saját erőmben! Nagyon hálás vagyok Neki amiért az első pillanattól kezdve hitt bennem és lelkesen segített az utamon!

Immár azonban önmagamnak is hálás vagyok, legfőképpen azért, mert felfedeztem, hogy az akkori állapot nincs rendjén és változtatnom kell és mertem külső segítséget kérni!" G.N.

További visszajelzéseket találsz az oldalamon:

https://testlelekszellem.com/category/visszajelzes/

Akit elvállaltam mindenkinek tudtam segíteni.

 

A GYERMEKED ÉS A PÁROD A LEGJOBBAT ÉRDEMLI BELŐLED! 

⚓️ Foglald le az időpontodat most! Kattints a lenti linkre:

https://testlelekszellem.com/kapcsolat/ 

 

️Kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal:

INGYENES 30 perc beszélgetés telefonon vagy online messengeren (Csáki Kriszta) ahogy neked a legjobb. Segítek megtalálni a legmegfelelőbb módot, ami a problémához illeszkedhet. 

Csáki Krisztina

+36-30-868 4918

Life coach és ÉFT tanácsadó

Gyerek és ifjúsági coaching folyamatban

www.testlelekszellem.com