KARÁCSONYRA HANGOLÓDÓ MEDITÁCIÓ

 

kepp.png

 

A meditáció 3 részt tartalmaz:
   ️ kedvenc pihenőhely - egy csolátos, homokos tengerparton találod magad
   ️ faláda gyakorlat - leteszed a terheidet
   ️ karácsonyra hangolódás
Mit mondtak mások a meditációról:
" OLYAN MEGNYUGTATÓ A HANGOD. SIKERÜLT TELJESEN ELLAZULNOM ÉS A MEDITÁCIÓ SZÖVEGÉT IS TUDTAM KÖVETNI. JÓ VOLT NAGYON.”
„ OLYAN GYORSAN ELTELT EZ A 15 PERC, ÉN MÉG MARADTAM VOLNA. HŰŰŰ JÓ VOLT NAGYON, TELJESEN ELLAZULTAM ÉS FELTÖLTŐDTEM.”
„Végre sikerült meditálni, feltöltődni, úgy igazán ellazulni. Sajnos már nagyon rég nem voltam ilyen mély ellazult állapotban részem. Hálás köszönet érte"
� Pár gondolat a MEDITÁCIÓ jótékony hatásáról:

A meditáció során a gondolataink árama megszűnik, vagy vezetett formában egy képre, tárgyra összpontosul, ezáltal megtapasztalhatjuk a valódi belső csendet és harmóniát.
Vizsgálatok támasztják alá, hogy 20 perc meditáció, kb. annyi stresszt vezet le, mint 3-4 órányi alvás.
A meditáció megvásárolható a lenti linkre kattintva: