Szeretem a hobbim...

 

happy_diet_happy_life_exkluziv_csomag_masolata_9.png

Aki eljött hozzám konzultációra, vagy egy eseményemre érezte, hogy mennyire szeretem a hobbim.

Számomra a segítség igazi elhivatottság, hobbi, aminek minden percét élvezem. 

Ebből a szenvedélyből születnek meg a feltöltődések, a ragyogások, a lelki sebek gyógyulása … az, hogy kerek és BOLDOG vagy és tudod hogyan tovább. Ha ismét elfáradsz, vagy megsérül a szárnyad mint egy madárnak eljössz hozzám és közösen megtaláljuk rá a gyógyírt és idővel ismét repülsz boldogan, kiegyensúlyozottan. Mert nálam Te vagy a legfontosabb. 

Egy visszajelzés: 

„Egy műtéttel kapcsolatban nagyon nehéz döntést kellett hoznom. Sehogy sem jött a megoldás. Lelkileg egyre rosszabbul éreztem magam, ami megnehezítette a napjaimat. 

Kriszti ekkor kezdett foglalkozni velem. Nyugodt kedves egyéniségével, sokrétű tudásával segített. Lépésről lépésre haladtunk előre. 

Kapaszkodókat adott, amik az előttem álló hónapokban, mindennél fontosabbak voltak számomra. Így hosszabb idő távlatából is mondhatom, hogy a legjobb döntést sikerült meghoznom. Fantasztikus, ahogy mellettem volt ebben a nehéz időszakban! Amiért nagyon hálás vagyok! 

Tanításaiból rutin lett, és sokszor most is tudok segíteni magamon!”

 

Gyere el TE is és garantáltan feltöltődsz, kiegyensúlyozottabb leszel!  

 Mutatom, hogyan:
Van akinek már sikerült javítani az életén az én módszeremmel:
Kérdésed van, vagy időpontot szeretnél egyeztetni?
Írj fb üzenetet vagy hívj +36-30-8684918
Az első konzultáció ingyenes 30 perc, egy ismerkedés. Ha nem érezzük azt, hogy hatékonyan tudunk együtt dolgozni, akkor búcsút veszünk egymástól. Kizárólag olyan személyekkel kezdem el a konzultációt, akivel az első beszélgetésünk után mindketten úgy érezzük, hogy tudunk együtt dolgozni.