Szülő, gyermek foglalkozás - exkluzív meditációs hangtálas feltöltődés

kek_es_sarga_kiber_hetfo_muszaki_kozossegi_media_poszt_masolata_4.png

Ma egy különleges élményben volt részem.

Egy 5 és fél éves kisfiú és az anyukája jött el hozzám egy exkluzív személyre szabott meditációs hangtálas feltöltődésre.

Ahogy megérkeztek a kisfiúnak megmutattam a hangtálakat és ki is próbálta azokat. Szemmel láthatóan tetszettek neki.

Az egy órás feltöltődést meditációval kezdtük. A gyermek korára tekintettel egy rövidebb és számára is érthető meditációt írtam erre az alkalomra és ezt követte a hangtálas feltöltődés.

A kisfiú egy ideig feküdt az anyukája mellett és pihent, de egy idő után viszont megunta. Megkértem segítsen nekem a hangtálaknál és addig anya pihen. Annyira aranyos volt – finoman kongatta a hangtálakat. Fülembe súgta, hogy Ő szereti az anyukáját.

Hogy élte meg a gyerek az első meditációs hangtálas feltöltődést? Az anyukája az alábbi választ kapta amit megosztott meg velem:

„Anya mesevilágban voltam. De nem úgy, hanem hogy ott voltam, de érzésben a mesebeli világban, csak az én testem volt ott a szobában.”

A tálak jótékony rezgései a gyerekre is hatottak, úton haza felé az autóban elaludt.

Boldog vagyok, hogy nekik is segíthettem.

További részletek a hangtálas feltöltődésről - kattints a lenti linkre: