Mi az én Boldogság konzultációm lényege?

 kepernyokep_2021-02-01_205209.jpg

 Kizárólag olyan technikát, megoldást, módszert ajánlok, amelyet kipróbáltam és működnek. Folyamatosan tanulok, fejlesztem magam, kipróbálok új módszereket.

 Az elakadásodon túl abban is segíteni tudok, hogy rátalálj, hogyan tudsz minőségibb, kiegyensúlyozottabb életet élni. Ehhez személyre szabott életmód váltásra van szükséged. Például, ha stresszes életed van megtanítalak meditálni, relaxálni.Az utóbbi években Boldogság coaching konzultációimba beépítettem azt a nagyszerű lehetőséget, amit a személyre szabott vezetett meditáció jelent. Az ügyfeleim fejlődését felgyorsítja és elősegíti, hogy nem egy általánosan, mindenki számára alkalmazható vezetett meditációt végeznek, hanem a konkrét problémájuknak, beállítottságuknak megfelelő személyes hanganyagot hallgathatnak nap, mint nap.

Ezek a meditációk nagyon különlegesek, mivel ez az adott személy megoldandó feladatára készül. Ahogy nincs két egyforma ember úgy nincs két egyforma meditáció sem. Kizárólag az adott személyes problémájának a megoldásával, a kibillent egyensúly visszaállításával foglalkozik. Ettől teljesen más, mint egy általános meditáció, és ezért ilyen hatékony!

 Teljes mértékben gyakorlatias a módszerem, azonnal használható tudást kapsz a kezedbe, amit be tudsz építeni a mindennapjaidba.

 100% pénzvisszafizetési garancia - én hiszek a módszeremben, ezért ha nem azt kaptad, amire számítottál, a teljes összeget visszafizetem!

Kizárólag azt adom át, amit én magam meg is tapasztaltam és tapasztalok nap mint nap. Nem tankönyvekből tanult anyag, színtiszta megélés, tapasztalás.

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet.

❗️❗️❗️ Mivel a mostani helyzetben jól jön a segítség, ezért februárban az első óra Boldogság coaching INGYENES!

0.png

Miben tudok a segítségedre lenni?

✅ párkapcsolatod javításában - Párkapcsolati coaching kattints ide a részletekért
✅ kapcsolatod javításában a gyermekeddel (kamaszkori jellegzetességek)
✅ nem tudsz teherbe esni a mély tudatszinteden elrejtett okok miatt
✅ stresszes vagy, annyira, hogy egy megoldandó feladat miatt már aludni sem tudsz
✅ vizsga közbeni blokkok megszüntetésében
✅ önbizalmad növelésében
✅ szakítás utáni önbizalomválságod kezelésében

✅… de még sorolhatom …

Bővebb információ erről a módszerről   itt!

Ha kérdésed van a módszerrel kapcsolatosan, hívj bátran a +36-30-8684918.vagy írj a egyboldogabbelet@gmail.com

Szeretettel várom jelentkezésedet!

 

Ne feledd! Februárban az első óra INGYENES! 

0.png