Napi idézet ...

idezet_lelek.png

................................................................................................................................................................

Hiszek abban, hogy minden embernek jár, hogy létrehozhasson magának egy boldogabb életet. Én nap mint nap átélem ezt a csodálatos érzést és úgy döntöttem, hogy azt a tudást, amit évek során összegyűjtöttem, tanultam átadom Neked is.

Miben tudok a segítségre lenni?

párkapcsolatod javításában
kapcsolatod javításában a gyermekeddel (kamaszkori jellegzetességek)
- nem tudsz teherbe esni a mély tudatszinteden elrejtett okok miatt
stresszes vagy, annyira, hogy egy megoldandó feladat miatt már aludni sem tudsz
- vizsga közbeni blokkok megszüntetésében
önbizalmad növelésében
szakítás utáni önbizalomválságod kezelésében

 

Lélektől a lélekig …
Hiszem azt, hogy amikor készen vagy rá akkor a lelked megtalálja azt a másik lelket aki segíteni tud neked. Ha TE is úgy érzed, hogy én vagyok az, aki a segítségedre lehet keress bátran!

Szeretettel várom jelentkezésedet!

kriszti-ja_nos-0527.jpg

BESZÉLJ VELEM!

Első 30 PERCES KONZULTÁCIÓD DÍJMENTES

00_jelentkezz_1.jpg